Kursy i szkolenia |
-
,Przyjazny Plan”- wykorzystanie nowych technologii w terapii osób z autyzmem
-
Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych
-
Masaż twarzy w terapii logopedycznej
-
Efektywna pomoc psychologiczno- pedagogiczna
-
Kurs Polskiego Języka Migowego na poziomie podstawowym
-
Certyfikat Nauczyciela- Terapeuty Dziecka z Autyzmem
-
III stopniowy kurs: ,,Terapia behawioralna dzieci z autyzmem"
-
kurs:,,Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania"
-
kurs: ,,Dziecko z rozszczepem podniebienia pierwotnego i wtórnego- leczenie wielospecjalistyczne, diagnoza i terapia zaburzeń mowy, wczesna interwencja logopedyczna"
-
kurs:,, Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii"
-
Funkcjonowanie dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej, oddziałach integracyjnych
-
Ocenianie i klasyfikowanie uczniów niepełnosprawnych intelektualnie
-
Diagnoza gotowości szkolnej – opracowanie i wykorzystanie wyników
-
Dysleksja rozwojowa – teoria i diagnoza
-
Rehabilitacja i integracja ze środowiskiem małego dziecka z uszkodzonym słuchem, mową lub wadami współtowarzyszącymi
-
Pedagogika zabawy i elementy kynoterapii w pracy logopedyczno-terapeutycznej z dzieckiem
-
Tańce integracyjne w pracy z grupą
-
Porozumiewajmy się nie tylko przy pomocy słów – warsztaty
-
Stymulowanie aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym – warsztaty
-
Kształtowanie pozytywnego obrazu siebie u dziecka przedszkolnego – warsztaty
-
Zabawy sensoryczne
-
Warsztaty plastyczne – Studio Plastyki ARS
-
Kurs komputerowy
-
Szkolenie na temat profilaktyki komputerowej
-
Opracowanie i realizacja programu nauczania dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka
-
Udział w spotkaniu konsultacyjno-informacyjnym dotyczącym zmian w obszarze kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
-
Metody pracy z dzieckiem z autyzmem - CEN
-
Program rozwoju komunikacji Makaton- poziom I,metodyka, zabawy
-
Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
-
Wykorzystanie elementów metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.I, II, III
-
Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia mowy i funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka
-
na bieżąco – warsztaty metodyczne
|