Kursy i szkolenia |
- ,Przyjazny Plan”- wykorzystanie nowych technologii w terapii osób z autyzmem
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno- twarzowych
- Masaż twarzy w terapii logopedycznej
- Efektywna pomoc psychologiczno- pedagogiczna
- Kurs Polskiego Języka Migowego na poziomie podstawowym
- Certyfikat Nauczyciela- Terapeuty Dziecka z Autyzmem
- III stopniowy kurs: ,,Terapia behawioralna dzieci z autyzmem"
- kurs:,,Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania"
- kurs: ,,Dziecko z rozszczepem podniebienia pierwotnego i wtórnego- leczenie wielospecjalistyczne, diagnoza i terapia zaburzeń mowy, wczesna interwencja logopedyczna"
- kurs:,, Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii"
- Funkcjonowanie dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej, oddziałach integracyjnych
- Ocenianie i klasyfikowanie uczniów niepełnosprawnych intelektualnie
- Diagnoza gotowości szkolnej – opracowanie i wykorzystanie wyników
- Dysleksja rozwojowa – teoria i diagnoza
- Rehabilitacja i integracja ze środowiskiem małego dziecka z uszkodzonym słuchem, mową lub wadami współtowarzyszącymi
- Pedagogika zabawy i elementy kynoterapii w pracy logopedyczno-terapeutycznej z dzieckiem
- Tańce integracyjne w pracy z grupą
- Porozumiewajmy się nie tylko przy pomocy słów – warsztaty
- Stymulowanie aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym – warsztaty
- Kształtowanie pozytywnego obrazu siebie u dziecka przedszkolnego – warsztaty
- Zabawy sensoryczne
- Warsztaty plastyczne – Studio Plastyki ARS
- Kurs komputerowy
- Szkolenie na temat profilaktyki komputerowej
- Opracowanie i realizacja programu nauczania dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka
- Udział w spotkaniu konsultacyjno-informacyjnym dotyczącym zmian w obszarze kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
- Metody pracy z dzieckiem z autyzmem - CEN
- Program rozwoju komunikacji Makaton- poziom I,metodyka, zabawy
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
- Wykorzystanie elementów metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.I, II, III
- Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia mowy i funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka
- na bieżąco – warsztaty metodyczne
|